« strona główna

Konsulting i szkolenia

Oto menu najbardziej typowych usług. Wybierz jedną z opcji i wypełnij formularz na dole strony.

1. Doradztwo jednorazowe

Stoisz przed problemem i zastanawiasz się, jakie decyzje podjąć lub w którą stronę pójść? A może chcesz, żebym spojrzał na Twój biznes (lub jego wycinek) i zaproponował listę quick-winów marketingowych, sprzedażowych i innowacyjnych, które – z dużym prawdopodobieństwem – przyniosą Ci wymierne rezultaty?

Być może potrzebujesz świeżego spojrzenia na projekt lub przedsięwzięcie, które planujesz lub właśnie realizujesz?

2. Doradztwo cykliczne

Chcesz, żebym regularnie – raz w tygodniu, raz w miesiącu – spotykał się z Tobą, Twoimi menedżerami lub specjalistami i konsultował z nimi projekty i działania?

Może szukasz osoby, która mogłaby dołączyć – jako zewnętrzny doradca – do konkretnego, dłuższego projektu lub komitetu decyzyjnego?

3. Mentoring zespołu lub pracownika

Na pewno rozumiesz, że warto inwestować nie w rozwój przeciętniaków (by próbowali gonić lepszych od siebie o kilka długości) tylko w najlepszych i najbardziej utalentowanych pracowników, by generowali dla Twojej firmy jeszcze większą wartość.

Wiesz też, że szkolenia dają dobrą, ale tylko wycinkową dodatkową wiedzę i umiejętności. Z natury rzeczy nie są też w 100% indywidualne i dopasowane do wyzwań, problemów i konkretnych działań podejmowanych przez pracowników na co dzień.

Dlatego mentoring ze mną to prawdopodobnie najlepszy sposób, żeby sprawić, by Twoi najbardziej utalentowani pracownicy regularnie, miesiąc po miesiącu stawali się jeszcze lepsi w zakresie marketingu, sprzedaży i innowacji.

4. Audyt marketingowy, sprzedażowy, innowacyjny (w formie dokumentu)

Jesteś właścicielem lub menedżerem małej firmy lub dopiero rodzącego się startupu? Chciałbyś, żebym spojrzał np. na Twoje produkty, spisane pomysły biznesowe, materiały marketingowe i zaproponował quick-winy?

Bez spotkań, w 100% na odległość, w formie kilku-kilkunastostronicowego dokumentu.

5. Szkolenia i warsztaty zamknięte

Interesują Cię przekrojowe szkolenia z innowacji lub marketingu wspierającego sprzedaż? Chcesz przeszkolić większą grupę pracowników z tematu optymalizacji działań marketingowych, budowania value proposition, poszukiwania modeli biznesowych i opłacalnych produktów lub z innych tematów poruszanych na moim blogu?

 

Wybierz jedną z usług i wypełnij poniższy formularz:

© Rafał Lipnicki | Polityka prywatności